Jdi na obsah Jdi na menu
 


Jawa 50 typ 05 - technické údaje

Motor
Motor ležatý dvoudobý jednoválec
Chlazení vzduchem
Vrtání Ø 38 mm
Zdvih 44 mm
Zdvihový objem 49,8 cm 3
Kompresní poměr 7,5 : 1
Největší výkon 3,0 k (2,2 kW)/6000 ot/min.
Rozvod pístem
Mazání směs 20 : 1
Karburátor
Karburátor Jikov 2915 PS
Průměr difusoru Ø 15 mm
Hlavní tryska 60
Volnoběžná tryska 38
Elektrická soustava
Zapalování setrvačníkový magnet PAL
Světelný výkon zapalování 20 W
Indukční cívka 8 V
Zapalovací svíčka PAL 14-7 RZ (Brisk N15C/N14C)
Předstih zážehu 2,3 - 2,6 mm
Vzdálenost kontaktů přerušovače 0,35 - 0,45 mm
Přední žárovka 6 V - 15W/15W
Zadní žárovka Sufid 6V - 5W
Převodové ústrojí
Převodovka třístupňová
Spojka dvoulamelová v olejové lázni
Primární převod - poměr 2,43 : 1 (14/34 zubů)
Primární převod - řetěz válečkový řetěz (ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" - 44 článků)
Sekundární převod - poměr 4,58:1 (12/55), nebo 4,23:1 (13/55)
Sekundární převod - řetěz válečkový řetěz (12,7 x 5,2 - 111+1 článek)
Celkové převody: I. (sek. kolečko 13/55 zubů)
1. převod 1 : 28,99
2. převod 1 : 15,21
3. převod 1 : 10,28
Celkové převody: I. (sek. kolečko 12/55 zubů)
1. převod 1 : 31,58
2. převod 1 : 16,47
3. převod 1 : 11,13
Podvozek
Řazení nožní pákou na levé straně
Rám svařovaný z ocelových trubek čtvercového profilu
Přední vidlice teleskopická bez tlumení, zdvih propružení 90 mm
Zadní vidlice kyvná vidlice, odpružení dvěma samostatnými pružícími jednotkami s kapalinovými tlumiči, zdvih propružení 85 mm
Brzda vpředu celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm
Brzda vzadu celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm
Objem palivové nádrže 5,5 l (rezerva 0,75l)
Spotřeba oleje 1 : 25
Přední kolo drátové na ocelovém ráfku, 16" - 1,5 A X 2
Zadní kolo drátové na ocelovém ráfku, 16" - 1,5 A X 2
Pneumatika přední 2,50 x 16"
Pneumatika zadní 2,75 x 16"
Tlak v přední pneumatice 1,5 atm.
Tlak v zadní pneumatice 1,9 atm.
Rozměry a hmotnosti
Rozvor 1165 mm
Celková šířka 570 mm
Maximální výška 930 mm
Celková délka 1780 mm
Světlost 120 mm
Hmotnost 70 kg
Užitečná hmotnost 160 kg
Výkony
Největší rychlost 60 km/h
Největší stoupavost 26 %
Průměrná spotřeba paliva 2,3l/100 km
Výroba
Výroba 1963 - 1966

 

Jawa 50 typ 20, 21 Sport - technické údaje

Motor
Motor ležatý dvoudobý jednoválec
Chlazení vzduchem
Vrtání Ø 38 mm
Zdvih 44 mm
Zdvihový objem 49,8 cm 3
Kompresní poměr 9,2 : 1
Největší výkon 3,5 k (2,6 kW)/6500 ot/min.
Rozvod pístem
Mazání směs 30 : 1
Karburátor Jikov 2917 PSb (hl. tryska 68, tryska volnoběhu 38)
Zapalování setrvačníkový magnet PAL
Světelný výkon zapalování 20 W (od roku 1975 30W)
Zapalovací cívka 8 V
Zapalovací svíčka PAL 14-8R
Předstih zážehu 1,2 - 1,5
Vzdálenost kontaktů přerušovače 0,4 mm
Převodové ústrojí
Převodovka třístupňová
Spojka dvoulamelová v olejové lázni
Primární převod - poměr 2,43 : 1 (14/34 zubů)
Primární převod - řetěz válečkový řetěz (ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" - 44 článků)
Sekundární převod - poměr 4,58:1 (12/55), nebo 4,23:1 (13/55)
Sekundární převod - řetěz válečkový řetěz (12,7 x 5,2 - 109+1 článek)
Poměr převodů:
1. převod 1 : 2,94 (24/14x24/14)
2. převod 1 : 1,716 (24/14x18/20)
3. převod 1 : 1 přímý záběr
Celkové převody: I. (sek. kolečko 13 zubů)
1. převod 1 : 27,72
2. převod 1 : 15,18
3. převod 1 : 10,27
Celkové převody: II. (sek. kolečko 12 zubů)
1. převod 1 : 30,03
2. převod 1 : 16,44
3. převod 1 : 11,13
Podvozek
Řazení nožní pákou na levé straně
Rám svařovaný z ocelových trubek čtvercového profilu
Přední vidlice teleskopická bez tlumení, zdvih propružení 90 mm
Zadní vidlice kyvná vidlice, odpružení dvěma samostatnými pružícími jednotkami s kapalinovými tlumiči, zdvih propružení 85 mm
Brzda vpředu celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm
Brzda vzadu celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm
Objem palivové nádrže 5,5 l (rezerva 0,75l)
Spotřeba oleje 1 : 25
Přední kolo drátové na ocelovém ráfku, 16" - 1,5 A X 2
Zadní kolo drátové na ocelovém ráfku, 16" - 1,5 A X 2
Pneumatika přední 2,50 x 16"
Pneumatika zadní 2,75 x 16"
Rozměry a hmotnosti
Rozvor 1165 mm
Celková šířka 600 mm
Maximální výška 930 mm
Celková délka 1780 mm
Světlost 120 mm
Hmotnost 65 kg (bez paliva)
Užitečná hmotnost 160 kg
Výkony
Největší rychlost 60 km/h
Největší stoupavost 25 %
Průměrná spotřeba paliva 2,3l/100 km až 3,2l/100 km
Výroba
Typ 20: 1967 - 1980
Typ 21 Sport: 1968 - 1977

 

Jawa 555 technické údaje

Motor
Motor ležatý dvoudobý jednoválec
Chlazení vzduchem
Vrtání Ø 38 mm
Zdvih 44 mm
Zdvihový objem 49,8 cm 3
Kompresní poměr 6,6 : 1
Největší výkon 2,2 k (1,62 kW)/5500 ot/min.
Rozvod pístem
Mazání směs 20 : 1
Karburátor Jikov 2914 Hz
Zapalování setrvačníkový magnet PAL
Světelný výkon zapalování 20 W
Zapalovací cívka 6 V
Zapalovací svíčka PAL 14-5 RZ
Předstih zážehu 2,8 - 3,1 mm
Vzdálenost kontaktů přerušovače 0,33 - 0,4 mm
Převodové ústrojí
Převodovka třístupňová
Spojka lamelová v olejové lázni
Primární převod válečkovým řetězem 2,43 : 1 (9,5 x 5,8 - 44 článků)
Sekundární převod válečkovým řetězem 4,23: 1 (12,7 x 5,2 - 111+1 článek)
Celkové převody: I. (sek. kolečko 13 zubů)
1.převod 1:30,22
2.převod 1:17,64
3.převod 1:7,74
Podvozek
Řazení nožní pákou na levé straně
Rám svařovaný z ocelových trubek čtvercového profilu
Přední vidlice teleskopická bez tlumení, zdvih propružení 90 mm
Zadní vidlice kyvná vidlice s dvěma centrálními pružinami, zdvih propružení 50 mm
Brzda vpředu celonábojová bubnová, Ø 125 mm
Brzda vzadu celonábojová bubnová, Ø 125 mm
Objem palivové nádrže 3,5 l
Spotřeba oleje 1 : 25
Přední kolo drátové na ocelovém ráfku, 16" - 1,5 A X 2
Zadní kolo drátové na ocelovém ráfku, 16" - 1,5 A X 2
Pneumatika přední 2,50 x 16"
Pneumatika zadní 2,75 x 16"
Rozměry a hmotnosti
Rozvor 1165 mm
Celková šířka 560 mm
Maximální výška 935 mm
Celková délka 1780 mm
Světlost 132 mm
Hmotnost 58 kg
Užitečná hmotnost 130 kg
Výkony
Největší rychlost 60 km/h
Největší stoupavost 30 %
Průměrná spotřeba paliva 1,9l/100 km
Výroba
Výroba 1958 - 1963

 

Jawa 50 typ 550 "pařez" - technické údaje

Motor
Motor ležatý dvoudobý jednoválec
Chlazení vzduchem
Vrtání Ø 38 mm
Zdvih 44 mm
Zdvihový objem 49,8 cm3
Kompresní poměr 6,6 : 1
Největší výkon 1,5k (1,1 kW)/5000 ot/min.
Rozvod pístem
Mazání směs 20 : 1
Karburátor Jikov 2912, jednoduchý tlumič a čistič sání
Zapalování setrvačníkový magnet PAL
Zapalovací cívka 6 V
Zapalovací svíčka PAL 14-5 RZ
Předstih zážehu 2,8-3,1 mm
Vzdálenost kontaktů přerušovače 0,4 mm
Převodové ústrojí
Převodovka třístupňová
Primární převod válečkovým řetězem 2,43 : 1
Sekundární převod válečkovým řetězem 4,23: 1
Spojka lamelová v olejové lázni
Podvozek
Řazení nožní pákou na levé straně
Rám svařovaný z ocelových trubek čtvercového profilu
Přední vidlice teleskopická bez tlumení, zdvih propružení 90 mm
Zadní vidlice kyvná vidlice s centrální pružinou, zdvih propružení 50 mm
Brzda vpředu bubnová jednostranná, Ø 100 mm
Brzda vzadu bubnová jednostranná, Ø 100 mm
Objem palivové nádrže 3,5 l
Spotřeba oleje 1 : 25
Přední kolo drátové na ocelovém ráfku, 16"
Zadní kolo drátové na ocelovém ráfku, 16"
Pneu 2,50 x 16"
Rozměry a hmotnosti
Rozvor 1165 mm
Celková šířka 600 mm
Maximální výška 936 mm
Celková délka 1770 mm
Světlost 144 mm
Hmotnost 54 kg
Užitečná hmotnost 130 kg
Výkony
Největší rychlost 45 km/h
Největší stoupavost 32 %
Průměrná spotřeba paliva 1,5l/100 km
Výroba
Výroba 1955 - 1958

 

Jawa 23 Mustang - technické údaje

Motor
Motor ležatý dvoudobý jednoválec
Chlazení vzduchem
Vrtání Ø 38 mm
Zdvih 44 mm
Zdvihový objem 49,8 cm 3
Kompresní poměr 9,2 : 1
Největší výkon 3,5 k (2,6 kW)/6500 ot/min.
Rozvod pístem
Mazání směs 30 : 1
Karburátor Jikov 2917 PSb (hl. tryska 68, tryska volnoběhu 38)
Zapalování setrvačníkový magnet PAL
Světelný výkon zapalování 20 W (od roku 1975 30W)
Zapalovací cívka 8 V
Zapalovací svíčka PAL 14-8R
Předstih zážehu 1,2 - 1,5
Vzdálenost kontaktů přerušovače 0,4 mm
Převodové ústrojí
Převodovka třístupňová
Spojka dvoulamelová v olejové lázni
Primární převod - poměr 2,43 : 1 (14/34 zubů)
Primární převod - řetěz válečkový řetěz (ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" - 44 článků)
Sekundární převod - poměr 4,58:1 (12/55), nebo 4,23:1 (13/55)
Sekundární převod - řetěz válečkový řetěz (12,7 x 5,2 - 109+1 článek)
Poměr převodů:
1. převod 1 : 2,94 (24/14x24/14)
2. převod 1 : 1,716 (24/14x18/20)
3. převod 1 : 1 přímý záběr
Celkové převody: I. (sek. kolečko 13 zubů)
1. převod 1 : 27,72
2. převod 1 : 15,18
3. převod 1 : 10,27
Celkové převody: II. (sek. kolečko 12 zubů)
1. převod 1 : 30,03
2. převod 1 : 16,44
3. převod 1 : 11,13
Podvozek
Řazení nožní pákou na levé straně
Rám svařovaný z ocelových trubek čtvercového profilu
Přední vidlice teleskopická bez tlumení, zdvih propružení 90 mm
Zadní vidlice kyvná vidlice, odpružení dvěma samostatnými pružícími jednotkami s kapalinovými tlumiči, zdvih propružení 85 mm
Brzda vpředu celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm
Brzda vzadu celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm
Objem palivové nádrže 8l (rezerva 0,75l)
Spotřeba oleje 1 : 25
Přední kolo drátové na ocelovém ráfku, 16" - 1,5 A X 2
Zadní kolo drátové na ocelovém ráfku, 16" - 1,5 A X 2
Pneumatika přední 2,50 x 16"
Pneumatika zadní 2,75 x 16"
Rozměry a hmotnosti
Rozvor 1165 mm
Celková šířka 600 mm
Maximální výška 930 mm
Celková délka 1780 mm
Světlost 120 mm
Hmotnost 65 kg (bez paliva)
Užitečná hmotnost 160 kg
Výkony
Největší rychlost 60 km/h
Největší stoupavost 25 %
Průměrná spotřeba paliva 3,3l/100 km
3,2l/100 km při plném zatížení
Výroba
Výroba: 1969 - 1982