Jawa 50 typ 05 - technické údaje
Motor | |
Motor | ležatý dvoudobý jednoválec |
Chlazení | vzduchem |
Vrtání | Ø 38 mm |
Zdvih | 44 mm |
Zdvihový objem | 49,8 cm 3 |
Kompresní poměr | 7,5 : 1 |
Největší výkon | 3,0 k (2,2 kW)/6000 ot/min. |
Rozvod | pístem |
Mazání | směs 20 : 1 |
Karburátor | |
Karburátor | Jikov 2915 PS |
Průměr difusoru | Ø 15 mm |
Hlavní tryska | 60 |
Volnoběžná tryska | 38 |
Elektrická soustava | |
Zapalování | setrvačníkový magnet PAL |
Světelný výkon zapalování | 20 W |
Indukční cívka | 8 V |
Zapalovací svíčka | PAL 14-7 RZ (Brisk N15C/N14C) |
Předstih zážehu | 2,3 - 2,6 mm |
Vzdálenost kontaktů přerušovače | 0,35 - 0,45 mm |
Přední žárovka | 6 V - 15W/15W |
Zadní žárovka | Sufid 6V - 5W |
Převodové ústrojí | |
Převodovka | třístupňová |
Spojka | dvoulamelová v olejové lázni |
Primární převod - poměr | 2,43 : 1 (14/34 zubů) |
Primární převod - řetěz | válečkový řetěz (ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" - 44 článků) |
Sekundární převod - poměr | 4,58:1 (12/55), nebo 4,23:1 (13/55) |
Sekundární převod - řetěz | válečkový řetěz (12,7 x 5,2 - 111+1 článek) |
Celkové převody: I. (sek. kolečko 13/55 zubů) | |
1. převod | 1 : 28,99 |
2. převod | 1 : 15,21 |
3. převod | 1 : 10,28 |
Celkové převody: I. (sek. kolečko 12/55 zubů) | |
1. převod | 1 : 31,58 |
2. převod | 1 : 16,47 |
3. převod | 1 : 11,13 |
Podvozek | |
Řazení | nožní pákou na levé straně |
Rám | svařovaný z ocelových trubek čtvercového profilu |
Přední vidlice | teleskopická bez tlumení, zdvih propružení 90 mm |
Zadní vidlice | kyvná vidlice, odpružení dvěma samostatnými pružícími jednotkami s kapalinovými tlumiči, zdvih propružení 85 mm |
Brzda vpředu | celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm |
Brzda vzadu | celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm |
Objem palivové nádrže | 5,5 l (rezerva 0,75l) |
Spotřeba oleje | 1 : 25 |
Přední kolo | drátové na ocelovém ráfku, 16" - 1,5 A X 2 |
Zadní kolo | drátové na ocelovém ráfku, 16" - 1,5 A X 2 |
Pneumatika přední | 2,50 x 16" |
Pneumatika zadní | 2,75 x 16" |
Tlak v přední pneumatice | 1,5 atm. |
Tlak v zadní pneumatice | 1,9 atm. |
Rozměry a hmotnosti | |
Rozvor | 1165 mm |
Celková šířka | 570 mm |
Maximální výška | 930 mm |
Celková délka | 1780 mm |
Světlost | 120 mm |
Hmotnost | 70 kg |
Užitečná hmotnost | 160 kg |
Výkony | |
Největší rychlost | 60 km/h |
Největší stoupavost | 26 % |
Průměrná spotřeba paliva | 2,3l/100 km |
Výroba | |
Výroba | 1963 - 1966 |
Jawa 50 typ 20, 21 Sport - technické údaje
Motor | |
Motor | ležatý dvoudobý jednoválec |
Chlazení | vzduchem |
Vrtání | Ø 38 mm |
Zdvih | 44 mm |
Zdvihový objem | 49,8 cm 3 |
Kompresní poměr | 9,2 : 1 |
Největší výkon | 3,5 k (2,6 kW)/6500 ot/min. |
Rozvod | pístem |
Mazání | směs 30 : 1 |
Karburátor | Jikov 2917 PSb (hl. tryska 68, tryska volnoběhu 38) |
Zapalování | setrvačníkový magnet PAL |
Světelný výkon zapalování | 20 W (od roku 1975 30W) |
Zapalovací cívka | 8 V |
Zapalovací svíčka | PAL 14-8R |
Předstih zážehu | 1,2 - 1,5 |
Vzdálenost kontaktů přerušovače | 0,4 mm |
Převodové ústrojí | |
Převodovka | třístupňová |
Spojka | dvoulamelová v olejové lázni |
Primární převod - poměr | 2,43 : 1 (14/34 zubů) |
Primární převod - řetěz | válečkový řetěz (ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" - 44 článků) |
Sekundární převod - poměr | 4,58:1 (12/55), nebo 4,23:1 (13/55) |
Sekundární převod - řetěz | válečkový řetěz (12,7 x 5,2 - 109+1 článek) |
Poměr převodů: | |
1. převod | 1 : 2,94 (24/14x24/14) |
2. převod | 1 : 1,716 (24/14x18/20) |
3. převod | 1 : 1 přímý záběr |
Celkové převody: I. (sek. kolečko 13 zubů) | |
1. převod | 1 : 27,72 |
2. převod | 1 : 15,18 |
3. převod | 1 : 10,27 |
Celkové převody: II. (sek. kolečko 12 zubů) | |
1. převod | 1 : 30,03 |
2. převod | 1 : 16,44 |
3. převod | 1 : 11,13 |
Podvozek | |
Řazení | nožní pákou na levé straně |
Rám | svařovaný z ocelových trubek čtvercového profilu |
Přední vidlice | teleskopická bez tlumení, zdvih propružení 90 mm |
Zadní vidlice | kyvná vidlice, odpružení dvěma samostatnými pružícími jednotkami s kapalinovými tlumiči, zdvih propružení 85 mm |
Brzda vpředu | celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm |
Brzda vzadu | celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm |
Objem palivové nádrže | 5,5 l (rezerva 0,75l) |
Spotřeba oleje | 1 : 25 |
Přední kolo | drátové na ocelovém ráfku, 16" - 1,5 A X 2 |
Zadní kolo | drátové na ocelovém ráfku, 16" - 1,5 A X 2 |
Pneumatika přední | 2,50 x 16" |
Pneumatika zadní | 2,75 x 16" |
Rozměry a hmotnosti | |
Rozvor | 1165 mm |
Celková šířka | 600 mm |
Maximální výška | 930 mm |
Celková délka | 1780 mm |
Světlost | 120 mm |
Hmotnost | 65 kg (bez paliva) |
Užitečná hmotnost | 160 kg |
Výkony | |
Největší rychlost | 60 km/h |
Největší stoupavost | 25 % |
Průměrná spotřeba paliva | 2,3l/100 km až 3,2l/100 km |
Výroba | |
Typ 20: | 1967 - 1980 |
Typ 21 Sport: | 1968 - 1977 |
Jawa 555 technické údaje
Motor | |
Motor | ležatý dvoudobý jednoválec |
Chlazení | vzduchem |
Vrtání | Ø 38 mm |
Zdvih | 44 mm |
Zdvihový objem | 49,8 cm 3 |
Kompresní poměr | 6,6 : 1 |
Největší výkon | 2,2 k (1,62 kW)/5500 ot/min. |
Rozvod | pístem |
Mazání | směs 20 : 1 |
Karburátor | Jikov 2914 Hz |
Zapalování | setrvačníkový magnet PAL |
Světelný výkon zapalování | 20 W |
Zapalovací cívka | 6 V |
Zapalovací svíčka | PAL 14-5 RZ |
Předstih zážehu | 2,8 - 3,1 mm |
Vzdálenost kontaktů přerušovače | 0,33 - 0,4 mm |
Převodové ústrojí | |
Převodovka | třístupňová |
Spojka | lamelová v olejové lázni |
Primární převod | válečkovým řetězem 2,43 : 1 (9,5 x 5,8 - 44 článků) |
Sekundární převod | válečkovým řetězem 4,23: 1 (12,7 x 5,2 - 111+1 článek) |
Celkové převody: I. (sek. kolečko 13 zubů) | |
1.převod | 1:30,22 |
2.převod | 1:17,64 |
3.převod | 1:7,74 |
Podvozek | |
Řazení | nožní pákou na levé straně |
Rám | svařovaný z ocelových trubek čtvercového profilu |
Přední vidlice | teleskopická bez tlumení, zdvih propružení 90 mm |
Zadní vidlice | kyvná vidlice s dvěma centrálními pružinami, zdvih propružení 50 mm |
Brzda vpředu | celonábojová bubnová, Ø 125 mm |
Brzda vzadu | celonábojová bubnová, Ø 125 mm |
Objem palivové nádrže | 3,5 l |
Spotřeba oleje | 1 : 25 |
Přední kolo | drátové na ocelovém ráfku, 16" - 1,5 A X 2 |
Zadní kolo | drátové na ocelovém ráfku, 16" - 1,5 A X 2 |
Pneumatika přední | 2,50 x 16" |
Pneumatika zadní | 2,75 x 16" |
Rozměry a hmotnosti | |
Rozvor | 1165 mm |
Celková šířka | 560 mm |
Maximální výška | 935 mm |
Celková délka | 1780 mm |
Světlost | 132 mm |
Hmotnost | 58 kg |
Užitečná hmotnost | 130 kg |
Výkony | |
Největší rychlost | 60 km/h |
Největší stoupavost | 30 % |
Průměrná spotřeba paliva | 1,9l/100 km |
Výroba | |
Výroba | 1958 - 1963 |
Jawa 50 typ 550 "pařez" - technické údaje
Motor | |
Motor | ležatý dvoudobý jednoválec |
Chlazení | vzduchem |
Vrtání | Ø 38 mm |
Zdvih | 44 mm |
Zdvihový objem | 49,8 cm3 |
Kompresní poměr | 6,6 : 1 |
Největší výkon | 1,5k (1,1 kW)/5000 ot/min. |
Rozvod | pístem |
Mazání | směs 20 : 1 |
Karburátor | Jikov 2912, jednoduchý tlumič a čistič sání |
Zapalování | setrvačníkový magnet PAL |
Zapalovací cívka | 6 V |
Zapalovací svíčka | PAL 14-5 RZ |
Předstih zážehu | 2,8-3,1 mm |
Vzdálenost kontaktů přerušovače | 0,4 mm |
Převodové ústrojí | |
Převodovka | třístupňová |
Primární převod | válečkovým řetězem 2,43 : 1 |
Sekundární převod | válečkovým řetězem 4,23: 1 |
Spojka | lamelová v olejové lázni |
Podvozek | |
Řazení | nožní pákou na levé straně |
Rám | svařovaný z ocelových trubek čtvercového profilu |
Přední vidlice | teleskopická bez tlumení, zdvih propružení 90 mm |
Zadní vidlice | kyvná vidlice s centrální pružinou, zdvih propružení 50 mm |
Brzda vpředu | bubnová jednostranná, Ø 100 mm |
Brzda vzadu | bubnová jednostranná, Ø 100 mm |
Objem palivové nádrže | 3,5 l |
Spotřeba oleje | 1 : 25 |
Přední kolo | drátové na ocelovém ráfku, 16" |
Zadní kolo | drátové na ocelovém ráfku, 16" |
Pneu | 2,50 x 16" |
Rozměry a hmotnosti | |
Rozvor | 1165 mm |
Celková šířka | 600 mm |
Maximální výška | 936 mm |
Celková délka | 1770 mm |
Světlost | 144 mm |
Hmotnost | 54 kg |
Užitečná hmotnost | 130 kg |
Výkony | |
Největší rychlost | 45 km/h |
Největší stoupavost | 32 % |
Průměrná spotřeba paliva | 1,5l/100 km |
Výroba | |
Výroba | 1955 - 1958 |
Jawa 23 Mustang - technické údaje
Motor | |
Motor | ležatý dvoudobý jednoválec |
Chlazení | vzduchem |
Vrtání | Ø 38 mm |
Zdvih | 44 mm |
Zdvihový objem | 49,8 cm 3 |
Kompresní poměr | 9,2 : 1 |
Největší výkon | 3,5 k (2,6 kW)/6500 ot/min. |
Rozvod | pístem |
Mazání | směs 30 : 1 |
Karburátor | Jikov 2917 PSb (hl. tryska 68, tryska volnoběhu 38) |
Zapalování | setrvačníkový magnet PAL |
Světelný výkon zapalování | 20 W (od roku 1975 30W) |
Zapalovací cívka | 8 V |
Zapalovací svíčka | PAL 14-8R |
Předstih zážehu | 1,2 - 1,5 |
Vzdálenost kontaktů přerušovače | 0,4 mm |
Převodové ústrojí | |
Převodovka | třístupňová |
Spojka | dvoulamelová v olejové lázni |
Primární převod - poměr | 2,43 : 1 (14/34 zubů) |
Primární převod - řetěz | válečkový řetěz (ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" - 44 článků) |
Sekundární převod - poměr | 4,58:1 (12/55), nebo 4,23:1 (13/55) |
Sekundární převod - řetěz | válečkový řetěz (12,7 x 5,2 - 109+1 článek) |
Poměr převodů: | |
1. převod | 1 : 2,94 (24/14x24/14) |
2. převod | 1 : 1,716 (24/14x18/20) |
3. převod | 1 : 1 přímý záběr |
Celkové převody: I. (sek. kolečko 13 zubů) | |
1. převod | 1 : 27,72 |
2. převod | 1 : 15,18 |
3. převod | 1 : 10,27 |
Celkové převody: II. (sek. kolečko 12 zubů) | |
1. převod | 1 : 30,03 |
2. převod | 1 : 16,44 |
3. převod | 1 : 11,13 |
Podvozek | |
Řazení | nožní pákou na levé straně |
Rám | svařovaný z ocelových trubek čtvercového profilu |
Přední vidlice | teleskopická bez tlumení, zdvih propružení 90 mm |
Zadní vidlice | kyvná vidlice, odpružení dvěma samostatnými pružícími jednotkami s kapalinovými tlumiči, zdvih propružení 85 mm |
Brzda vpředu | celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm |
Brzda vzadu | celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm |
Objem palivové nádrže | 8l (rezerva 0,75l) |
Spotřeba oleje | 1 : 25 |
Přední kolo | drátové na ocelovém ráfku, 16" - 1,5 A X 2 |
Zadní kolo | drátové na ocelovém ráfku, 16" - 1,5 A X 2 |
Pneumatika přední | 2,50 x 16" |
Pneumatika zadní | 2,75 x 16" |
Rozměry a hmotnosti | |
Rozvor | 1165 mm |
Celková šířka | 600 mm |
Maximální výška | 930 mm |
Celková délka | 1780 mm |
Světlost | 120 mm |
Hmotnost | 65 kg (bez paliva) |
Užitečná hmotnost | 160 kg |
Výkony | |
Největší rychlost | 60 km/h |
Největší stoupavost | 25 % |
Průměrná spotřeba paliva | 3,3l/100 km 3,2l/100 km při plném zatížení |
Výroba | |
Výroba: | 1969 - 1982 |